E-mail marketing

Der konverterer dine besøgende til kunder

reference foto Elisabeth Kjelmann

" E-mail marketing er en glimrende måde at understøtte og stabilisere dit flow af nye kunder og klienter.

Med et e-mail flow fastholder du interessen blandt dine subscibers og øger tilliden til dit brand.

Jeg hjælper dig med den stærke kommunikation og timing, der skal til, for at skabe effektiv e-mail marketing"

E-mail flow

Med et mailflow kan vi udvikle vores kommunikation til en specifik målgruppe. Vi kender allerede til deres interesse, idet de er kommet på maillisten, ved at skrive sig op til en freebie. Det kunne være en ebog der handler om deres branche eller et cheat sheet, der er med til at skabe vækst i deres forretning.

Derfor vil de mails de modtager her ikke være

endnu en af de irriterende mails, som ryger ud hurtigere end en cowboy kan affyre sin seksløber‘.

Det vil være mails der giver dem værdi. Og på grund af den værdi du har givet i din freebie, ved de også hvad de skal forvente, når de åbner noget fra dig. 

Et e-mail flow er: 

  • Automatiske mails, der bliver sendt ud i faste intervaller
  • Informativt, men lægger også op til salg
  •  Personligt og underholdende
  • Med til at fremhæve alt det bedste ved din forretning

 Ud over et fast mailflow kan du køre kampagner for at sælge specifikke ydelser. Det kræver planlægning, men er det hele værd.

e-mail flow

Priser på e-mail flow

Du kan få et effektivt e-mail flow helt ned til  7500,- kr hos mig. 

Her får du: 

  • 10 effektive e-mails, som vil skabe værdi for din forretning i årevis
  • Hele den tekniske opsætning af automations,
    -som gør at du altid holder kontakten kørende med nye personer på din liste,
    uden at du skal tænke over det
  • Sparring til at få dine drømmekunder til at vælte ind på din mailliste
  • Tips til at vedligeholde dit mailflow og pleje dets performance

En freebie er et nøgle element for at få din mailliste
til at vokse, mens du tiltrækker dine drømmekunder

Før at du kan fastholde interessen for dine potentielle kunder og øge tilliden til din forretning, skal du have et publikum. Og det er her en freebie kommer ind i billedet. Den vækker den indledende interesse, samtidig med at vi sikrer, at dem der skriver sig op, er relevante for din forretning

Det vil være svært, for ikke at sige umuligt, at få folk til at skrive sig op til et mailflow, uden at de modtager noget.
De ved jo ikke hvad de går ind til og har ikke set et eksempel på den værdi, som du deler ud af. 

eksempel på freebie

En freebie kan være: 

  • En e-bog
  • Et webinar
  • En case video
  • Cheat sheets og skabeloner
  • Adgang til et vidensuniversEller noget helt 6, hvor du deler ud af noget indhold,
    der skaber værdi for din målgruppe.

    Husk på at der ikke er tale om en salgsbrochure eller en tilbudsavis.
    Her deler du ud af unik viden, som din målgruppe kan bruge til noget.

Hvorfor ikke bare dele
ud af godt indhold på hjemmesiden? 

Det skal du bestemt også. Det er her du skaber den primære troværdighed, viser hvem du er og hvad du kan hjælpe med. Men hvor dine besøgende kommer og går på din hjemmeside, vil du med et mailflow bevare kontakten til dem, og kunne række ud til dem. Du har dit eget publikum, som du helt gratis kan opdatere og gøre mere og mere interesserede i din forretning.  

Pris på ebog

Jeg tilbyder at skrive og designe din ebog. Det hele vil være i tæt samarbejde med dig,
så vi sikrer at vi rammer målgruppen spot-on med værdifuld viden. 

Du kan få udviklet din personlige ebog for helt ned til 9500,- kr hos mig. 
Ønsker du selv at skrive ebogen, kan du få opsætning og sparring hos mig fra 4500,-

Ebogen: 

  • Er en effektiv magnet til at komme i kontakt med dine drømmekunder
  • Vil være designet, så den falder i hak med dit brand
  • Videregiver et vigtigt og unikt budskab du har i din forretning
  • Kan bruges effektivt i årevis

Blogindlæg styrker mailflowets værdi markant

Når du skal fastholde dine potentielle kunders interesse gennem et e-mail flow, så skal de også have værdi for alle pengene. Du skal tænke på, at vi er oppe imod alverdens af hverdagens hopla og jag. Så er der et barn der græder, mens maden er ved at brænde på, og pludselig ringer postbuddet på døren.

Så din mail skal være spændende nok, til at læseren kan blive distraheret, og ikke nå at læse din mail til ende, men derefter have lyst til at komme tilbage til den igen, for at læse det interessante indhold. 

Indhold som: 

  • Vækker ideer hos dem
  • Får dem til at tænke
  • Giver dem et nyt syn på deres virkelighed
  • Lærer dem noget nyttigt, som de kan bruge med det samme

Og det er den slags indhold vi gerne vil have ind som blogposts på din hjemmeside. Her skal din e-mail om emnet fungere som en effektiv teaser, som vækker deres nysgerrighed i så høj grad at de ikke kan lade være med at klikke sig ind og læse videre. 

blogindlæg

Blogindlæg i e-mail flow

Et mailflow uden gode sider at linke ind til, ville blot være en ekstern content kanal for sig selv.
Her vil vi gerne binde hele dit brand sammen, så man som læser får det fulde billede af din forretning,
og alt hvad du har at byde på.

Nu er der pludselig en masse content som din målgruppe kan fordybe sig i, til at lære dig bedre at kende, og blive mere tryg ved din forretning.Alt imens at du holder kontakten med dem, og sikrer at de vender tilbage flere gange, så du får flere chancer for at overbevise. 

Jeg tilbyder både tekstforfatning og sparring til din udvidelse med nye blogindlæg. Sammen finder vi frem til de gode emner og en plan for, hvornår de skal udgives. 

e-mail marketing

Den gode strategi
til nyhedsbreve

Måske har du allerede overvejet nyhedsbreve i din forretning. Det kan også være at du sender nogle ud sporadisk, når der lige er tid til overs?  Det er bare sjældent at vi har den der ‘ekstra tid’ på hænderne. 

Derfor har du brug for en strategi til dine nyhedsbreve. Både i forhold til hvad du vil opnå, og hvordan du sikrer, at de bliver udsendt jævnligt.

Det kan for eksempel gøres med en content kalender. En plan for hvilket emne der skal være i nyhedsbrevet hvornår, hele året rundt. Så ved du allerede hvad du skal skrive om, når du sætter dig foran mailprogrammet.
Du kan få udviklet en personlig content kalender til 500,-  lige her

Du kan også anskaffe dig et abonnement på et content flow.  Så får du en konsulent i e-mail marketing til at skrive dine nyhedsbreve. På den måde sikrer du at dit publikum hører fra dig jævnligt, og skaber salg, mens du kan koncentrere dig om din forretning.

Du kan høre mere om det og se om det er det rigtige for dig lige her

Få hjælp til din e-mail marketing

Rådgivning

Få bygget en effektiv marketing kampagne,
som du kan bruge i årevis

Når du har godt styr på din e-mail marketing, er du godt på vej til at tiltrække dine drømmekunder
og skabe et solidt kundeflow. For at e-mail marketing skal fungere, er det vigtigt at du har
en velfungerende og flot hjemmeside. Det hele hænger sammen, når vi skal skabe en effektiv kampagne. 

Herunder finder du et overblik over mine priser til at sætte ild under din e-mail marketing.

Eksempler på mine resultater med e-mail marketing

73%

i åbningsrate

80%

i Click-to-open rate

1100

e-mail subscribers

Pris på E-mail marketing kampagne

E-mail flow

7.500,-

ekskl. moms

E-bog

9.500,-

ekskl. moms

Nyhedsbreve

3800,-

ekskl. moms

Content flow

Til at vedligeholde dit mailflow, eller holde salgskanalen gennem dine nyhedsbreve kørende, tilbyder jeg et fast content flow. På den måde undgår du at løbe tør for det gode indhold, og du skal ikke bekymre dig om at producere content, når du hellere vil koncentrere dig om din forretning. 
Et content flow abonnement er uden binding. 

Til dit e-mail flow

4200,- 

Om måneden. Ekskl. moms

Til dit nyhedsbrev

3600,-

Om måneden. Ekskl. moms.

Er du i tvivl om det næste skridt for din online synlighed? Lad os snuppe en brainstorm