Blogindlæg og ebøger

der sælger til din målgruppe

reference foto Elisabeth Kjelmann

" Jeg hjælper dig med at skabe tydelig kommunikation omkring dit brand og viser dig hvordan du når ud over stepperne! "

De strategiske tekster i din content marketing

– Der får din målgruppe til at gå fra “det siger du jo” til “det har jeg brug for nu!”

Ebogens krafter

I en god ebog ligger der mange overvejelser. Det er 20-30 siders grundigt undersøgte emner, som giver værdi til din målgruppe.

Vi søger at finde ind til kernen af det, som dine læsere har brug for lige nu. En problemstilling eller bekymring de står med. Her får de konkrete råd til at komme godt videre.  

Ebogen er: 

  • Informativ og tillidsvækkende
  • Konkret og underholdende
  • Baseret på eksempler fra den virkelige verden

Ebogen er ikke:

  • En folder der fortæller om jeres ydelser og priser.

    Vi holder os på et generelt plan, men tager gerne udgangspunkt i en af jeres kunder til at tale om løsninger inden for branchen. 
eksempel på freebie

Brug ebogen som freebie

Giv din ebog væk i bytte for de interesseredes e-mail adresser. Det er en effektiv måde at bygge en mailliste over modtagere, der ikke blot er relevante for dig, men som også er interesserede i at høre mere om lignende emner. Jeg hjælper gerne til med hele opsætningen.

blogindlæg

Det gode blogindlæg

Hvad skal vi med blogindlæg? Er der overhovedet nogen der læser blogindlæg længere? Statistikken vil overraske dig.

Når din potentielle kunde skal beslutte, hvorvidt de skal gå med dig eller din konkurrent, er tillid altafgørende.

Blogindlæg er med til at:

  • Skabe troværdighed omkring dit brand
  • Gøre kunden klogere på et emne i ro og mag
    – og huske at det var hos dig de fik den viden
  • Være den indledende relation mellem dig og læseren – de føler at de kender dig bedre, uden at have talt med dig endnu. 

Samtidig er blogindlæg SEO guf!

Her kan du nemlig uddybe de emner, som du ved din målgruppe søger efter, og dele ud af spændende content, som giver læseren værdi. De nye indlæg holder hjemmesiden opdateret, og det viser både Google og dine besøgende, at du stadig er aktuel. 

Få et glidende flow i din marketing

Jeg tilbyder et fast blogflow af månedlige blogposts med tilhørende nyhedsbrev.
Sammen udarbejder vi en content calendar med emner relevante for branchen.
Du kan vælge at teste en enkelt måned af og se om vi er et match.

Et mailflow der tilfredsstiller modtagerne

– og bevarer deres interesse i din forretning

Bliver du irriteret, når det vælter ind med tilfældige e-mails i din indbakke? 
Mails som ryger lige så hurtigt ud som de kommer ind? Så er mit gæt at du enten er på maillister, som ikke er relevante for dig, eller hvor indholdet rammer helt skævt på dine interesser. 

Med et mailflow kender vi allerede til modtagerens interesser. De er nemlig kommet på listen efter at de har hentet din freebie. Derfor vil de efterfølgende e-mails tale om lignende, velovervejede emner, som er relevante for dem. 

Værdifulde mails til relevante modtagere er nemlig der, hvor salget ligger.

Et emailflow er: 

  • Automatiske mails, der bliver sendt ud i faste intervaller
  • Informativt, men lægger også op til salg
  •  Personligt og underholdende
  • Med til at fremhæve alt det bedste ved din forretning

 Ud over et fast mailflow kan du køre kampagner for at sælge specifikke ydelser. Det kræver planlægning, men er det hele værd.

 

e-mail flow

Mailflow eller nyhedsbreve?

Alt efter hvordan de er bygget op, kan begge dele give dig værdi. Mailflowet sendes som tidsløse mails til nye modtagere, mens nyhedsbreve holder dine læsere opdaterede med alt hvad der rører sig. 
Både i din forretning, men også i branchen. Her kan du lægge op til salg, uden at det føles som spam.

Lad os tage en god snak om dine tekster

gratis rådgivning Elisabeth Kjelmann

Skal vi undersøge hvordan dit vidensunivers kunne se ud? Eller hvordan du får et godt marketing flow op at køre med en voksende mailliste?

Så tag fat i mig her: 

Jeg glæder mig til at lære mere om dig og din forretning!